Szerszámok, katalógusok szerint, egyes és háromsoros fogaskerekekhez voltak kaphatók. Ein oder dreifachen Zahnkranz. A nagyobbik jó a hajtókarhoz menetesen rögzülő lánctányérokhoz.
A kisebbik a Torpedóagyakra menetesen rögzülő fogaskerék kontranyájához készült, illetve mindkettő képes a fogast is letekerni.
Szerszám a fejrészekhez, illetve a fogaskerekek leszedéséhez. Ha a kerékagy be van fűzve, a fenti szerszámokkal egy pillanat leszedni a fogaskereket a fejrészről. Ha az agy nincs befűzve kerékbe, a fejrészt be lehet fogni satuba, miután a hajtógörgőket kiszedtük. A fejrész nem tud elforogni, és a fogaskerék leszedhető a fenti szerszámmal. De az eredeti megoldás a lenti képen látható. Mod 09, mod 07 és egy eltérő, 5 görgős torpedóhoz készült ez a szerszám. A satuba befogják, bele a fejrész, és mehet a munka. Létezik olyan szerszám is, amin a gyakori golyóméreteket tudjuk szelektálni; egy-egy lik egy-egy golyómérethez tartozik.
Sima Torpedo fékagyhoz rengeteg szerszám található még. Ugyanigy nez ki a Renak es Styria másolatokhoz készült kulcs is. Ezek kb. 1945-ig voltak ilyen formájúak.
Mod 29 tipusu (cca. 1924-cca.1942) háromsebességes agyváltóhoz ez a két szerszám való:
Versenytorpedóhoz szerszám: (A sima Torpedótól különbözik: csapágyakszigetelése, szárnyas anyák, nem bilincses kontrakar)
1945 utáni szerszám sima Torpedóhoz:
Pentasport agyváltóhoz szerszám, a belső szerkezetben van szerepe: a 3 planétának egy bizonyos pozicióban kell állnia.