Komplett, alátétekkel, tengelyanyákkal és fogaskerék-kiegészitőkkel 60 elemből áll az első TCW. Ehhez jön még a váltókar, váltóbowden, bowdenház, váltóbowden-görgő, illetve bowdenmegállitó.
36 küllős. Ide irták, mennyi küllő kell.
Szép ives kontrakar.
Jó minőségű krómozás 1955-ből. A másik szám a hónap: augusztus.
Fékoldali préselt csésze. Más tipusnál, mint pl. AB és AW, ez a csésze 1962-ig menetes. Utána már préselt, nem cserélhető.
A kuplungelemek.
Fejrész szétbontva. Labirintus-elvű porvédők. Érdemes szétszedni, hogy ki legyen szépen mosva.
Elég erős ahhoz, hogy alulról kifeszitsük. Közte és a kosár közt van bőven hely.
A kónusz porvédője illeszkedik ebbe a porvédőbe bele.
Jobb oldali tengelyanya SA jelzettel. A luk azért van, hogy beállitásnál láthasd: kettes váltópozicióban a tolorúd tengelye egyvonalban áll az agy tengelyének végével.
SA jelzet mindenütt.
Itt is:
Fékoldal:
Hajtóműkilincsek a fejrésznél:
Fém olajzó:
Régebben ezeket irták rá:
Egy kopott meg egy szép TCW:
Rozsdás és fényes golyók. Lehetne persze fényesebb sokkal.
Hátul nem polirozott a kontrakar:
Megviselt tengely, szép tengely:
Fejrészben a kosarak:
Látni, ahogy a fogaskerék őrölte a fejrészt. Koszos volt ott, és a mozgás miatt elkezdett kopni.
Fogaskerék-tengelyek: mind töredezett.
Kopott és kevésbé kopott betét:
Kopott kilincsek: