Lehet bontani! kerekek, hajtómű, pedálok, kormány, nyereg, fejcsapágy, középrész, szépen sorjában.
A fejcsapágy csészéit is ki kell szedni, majd tisztitás, esetleg feljavitás, csere után visszapréselni őket. Ha kézi erővel vissza lehet tenni, ott komoly bajok vannak. Ilyenkor a perem szélét apró kalapácsütésekkel összébb lehet zsugoritani, amig a csésze nem szorul. Az eldeformálódott vázperemet maróval újra spúrba kell rakni.
A nyaktáblát a vázon belülről kell leszedni, a szegecseket ki kell tolni.
Koszor, poros, olajos váz. Első a mosás, kivül és belül. Menetes csészés középrésznél a csészéket kihajtjuk. Beütőcsészék esetén azokat kiszedjük. A préselt csészék lötyögnek a vázban? A csapágyak lógtak használat közben.
Szép falcosfelnik. Kaphattak az élettől biztosan. Centrirozáskor lehet káromkodni.
A nem belevaló, kicsi nyeregcső miatt a muffot tulságosan össze szokták húzni. A megoldás: belevaló nyeregcső, nem szigszalag meg alulemezzel való kipótlás.
Eséskor, ütközéskor, részegen vagy anélkük, deformálódik a váz. De rugalmas, formázható. Megnézzük. spúrban van-e. Ha nincs, akkor megnyúzzuk.