Fejcsapágyak, középrész, kerékagyak, elmosva, rendbetéve. A Csepel Tura kerékagyai és többi csapágyai újra munkára foghatók. A kónuszokat fel kellett minden esetben szabályozni.
Berágódott kónusz. Vagy cserélni kell, tehát lehajtani a tengelyről, vagy feljavitani.
Komplett új fejrészt kap a Granat. Eladó több menetes német fejrész nálunk! csapágy, hengergörgők, görgőkosár, kiskónusz-csapágy.
Háttérben a műszerolaj. Alkalmanként kell az agyba csepegtetni. Bár a Granatokra zsirzót tettek, és préselni lehet bele a zsirt, az olaj ajanlott, olajzóval. A zsirtól a hajtógörgők beragadhatnak, karbantartáskor könnyebb dolgunk van elmosni a szerkezetet, illetve a zsirba ragad a kosz, az olaj eltávozik az agyból a csapágyaknál. De nem kifolyik azonnal, hanem lassa, a labirintusrendszernek köszönhetően. A kifolyt olaj viszi magával a koszt, reszeléket. A zsir nem folyik, ergo a működés során keletkező reszelék nyirja a szerkezetet.
Az olaj használatát a 100 évvel ezelőtti katalógusok irják. Az agyon lévő olajzó is ezt 'sugallja', hiszen nem a vicc kedvéért tették az agyra.
A zsir abban az értelemben jó, hogy a kerékpár használójának nincs dolga az aggyal, csak évente átnézetni. (nem nézette valószinűleg át persze).
A kontrás agy a kedvencünk. Sok alkatrész van még hozzá, megbizható, tartós, egyszerű. A super granat a Torpedo licensze alapján készült.
Minden tisztán, kosz nélkül, kis olaj, és mehet össze!
50 éves nagykónusz. Dolgozni kellett rajta:
50 éve együtt: